dissabte, 25 de maig del 2013

Festa de l'aigua 25 maig

Un any més l'AMPA de la nostra escola 
s'ha organitzat i ha treballat de valent 
per aconseguir una gran festa!!

LA FESTA DE L'AIGUA!!

Ens han organitzat:

un tastet d'aigües 
el joc de l'aigua (oca)
pista americana
construcció de vaixells
cortines d'aigua
mullem als "pares"
maquillatge
Jumping Clay

i un espectacle de màgia

per desprès gaudir i compartir 
un buffet amb el menjar de les cultures.

Hem decorat entre tots el mur del pati d'infantil 
I ENS HAN PINTAT ELS BARRACONS!!


Vosaltres m'heu vist per la festa fent fotografies i aquí us les deixo perquè en podeu gaudir...




Bibiana Núñez

5 comentaris:

  1. M'ha agradat mooolt ha sigut super divertit!!!
    Molt bona feina AMPA!

    ResponElimina
  2. Ha estat molt bé. Tens raó Tania!!

    ResponElimina
  3. Ha estat genial!
    Aquest com es el nostre últim any a l'escola havia d'assistir-hi si o si! Entre tots hem fet molt bona feina! Tant pels alumnes que vam anar ven d'hora a ajudar i també pels del AMPA que un cop més ens sorprenen!

    ResponElimina
  4. A mi em va agradar molt la festa de l'aigua!
    Quan vaig arribar vaig fer un vaixell després vaig jugar a pescar el peixos.
    Seguidament vaig pintar la paret del pati del petits,després vaig verure les diferents aigues, i per últim hem vam pintar la cara que hem va agradar molt!
    Va ser la millor festa de l'escola!

    ResponElimina
  5. Si la festa va ser molt divertida m'ho vaig passar molt bé, vaig fer casi tots el tallers primer vaig fer el de fer un vaixell,a continuació vaig pescar,mes tard vam anar amb els meus pares a mirar el mural, a més a més vam ajudar a pintar, vam fer lo de provar les aigues, vam pintar-nos la cara i per últim vam mirar el espectacle.

    ResponElimina