dilluns, 2 de setembre del 2013

Inici del curs 2013-2014


8 comentaris:

  1. Les vacances han passat volant! És hora de tornar a l'escola....
    Que tingueu tots un molt bon curs!!

    ResponElimina
  2. Igualment Tania. Molta sort a l'institut!!!

    ResponElimina
  3. Està una mica renovat el bloc, no?

    ResponElimina
    Respostes
    1. Si... Vaig renovant cosetes per fer-lo més visual i atractiu. T'agraden els canvis? Vaig fent proves...

      Elimina
    2. Pues ami m´agrada com es el bloc.M´agradaria que la escola tingessin un institut aixi puc vanir totom que a martxat JA M´AGRADARIA.... MOLTA SORT A LA NOVA ESCOLA SENYORETAS I NENS I NENES...

      Elimina
    3. Hayat!! Molt sort per tu també a l'institut!!

      Elimina
  4. Ja hem tornat a l'escola fa 6 dies,jo tenia moltes ganes de tornar a veure els meus amics,a veure la professora nova,a jugar amb els meus amics i sobretot per aprendre i estudiar!!!!!!! :)
    Però jo m'ho he passat molt bé de vacances amb tota la meva família.

    ResponElimina